hejhejhallå

Det dummaste man kan göra är att börja se en serie. Helt pltösligt är man fast och spenderar alldeles för mycket tid åt att plöja igenom säsong efter säsong efter säsong...så nu ska jag se klart Gossip Girl så jag bara ser 1 nytt avsnitt varje vecka. Sen väntar jag till mitt sommarlov, först då får jag ta upp Greys igen!

Imorgon går jag till kl 15 istället 16, ganska så skönt! Sen så ska jag och min sambo ii (på apberget) storhandla medans jag har pengar kvar på kontot! Apropå pengar...hur skrattretande är det inte att jag har 190kr kvar på kontot och måste betala en räkning på 200kr senast ikväll. Jag inväntar ida och flörtar lite med henne så hon kan föra över 10 kr till mig. Ännu roligare är det att det ligger en 10krona i min ficka. Herregud. Jag och pengar alltså...

Men min lista på måsten som ska inhandlas imorgon innan pengarna är borta:
Vinbox!
Biljett till Lund (just nu har jag bara bokat lund-nkpg...)
Mat
Fin påskbukett, kanske gula tulpaner eller nått trevligt så jag kan vara här hela påsken alldeles själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0