There's nothing you can't do

Dålig uppdatering, jag vet. Johannes har varit på besök och det var riktigt kul! Dock tråkade jag ut honom med skola då och då men hoppas han hade kul ändå:)
Min skärpta kost och träning håller fortfarande i sig vilket är sjukt härligt! Jag ser dock ingen skillnad, kanske hade för höga förväntningar om jag trodde det skulle synas efter en vecka.....typsikt mig.
Annars så händer det inte så mycket. Idag har jag varit och satt kateter på dockor och fick en massa gjort, nöjd! Sen har jag och jennifer har varit och tränat på gymmet och nu ska jag ta en power walk till Lidl och köpa mängder av kvarg, som mina kostlärare (elin och johannes) så fint tipsat om när man har lite pengar!:)
Sen ska jag se en film ikväll...en riktigt bra en vill jag se. Tips någon?

Sen så fick jag nyss se en bild på grillad köttbit hemmifrån i skell...behöver jag säga att jag längtar hem som bara den?

Kommentarer
Postat av: elin

heja kvaaarg:) men åh, saknar dig med. och jag kommer nog inte hem till påsk:( är knappt ledig fyra dagar.. känns inte som att 2000 spänn är rimligt för det..

2011-04-04 @ 20:40:01
URL: http://lifebyelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0