Sofia 23 år, uteservering,restaurang,skola- Kiing

Åhh så härlig dag!
Fick en massa gjort på clinicum idag, jag har faktiskt en bra känsla inför denna tenta! Efter skolan så sprang jag på Sofia och Ingrid som väldigt enkelt övertalade mig att sätta sig på en uteservering och dricka lite kaffe innan resten av gänget kom. Åh det var mys, helt underbart med värme och uteservering!! Efter ett tag så mötte vi upp de andra och gick på en restaurang för att fira Sofia som fyller 23 år idag! Älskar verkligen sånna här dagar, vill att hela sommaren ska vara såhär! Tänk när sommarvärmen kommer och man sitta i t-shirt ute och dricka lite öl..

Nu ska jag iväg och dansa och försöka bli lite cool!
Puss!



Kommentarer
Postat av: emma

snor din bild på Sofia till min blogg :) :)e

2011-04-06 @ 21:51:41
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0