påsk

Det blev en riktig bakisdag inomhus. Inget plugg gjort. Ingen städning. Det jag kan checka av är Gossip girl och mat.
Dock så blev det en skitbra eftermiddag och kväll med lisa! Handlade lite mat, njöt av solen i en park, lagade lasagnen och såg " No strings attached". Den var jättemysig och klart sevärd, fast vi konstaterade ganska snabbt att film är film. Sånt som händer på film händer aldrig i verkligheten. Lite störande måste jag säga.

Imorgon är vi bjudna på påskmiddag! Vi behöver inte göra något alls, bara komma dit och vara glada:) Vi ska vara hos en klasskompis föräldrars hus och som sagt, de ska ordna rubb och stubb. Sjukt lyxigt om ni frågar mig och lisa!!
Så påsken blev ändå påsk. Har min gula blomma, fina påskägg och imorgon påskmiddag och snaps! Jag är nöjd!

Blir en tidig kväll för att hinna uträtta alla mina planer imorgon! Puss och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0