kända i huset

Jag och ida stod och bakade pizza/pluggade i köket när en kompis gick förbi. Hon tittade på mig och ida och sa "Jaha, ni är tjejerna som solar dygnet runt på balkongen?" Ryktet går tydligen att 2 st tjejer solar i feta sköna fotöljer varje dag....

Vad kan man säga? Steka är ju faktiskt löjligt härligt!
Dock blir det att återgå till praktiken denna vecka så inge mer stek. Jobbar fram till torsdag kl 16.00. Kl 19.19 sitter jag på tåget ner till lund, hur jäkla underbart låter inte det!?!? Har varit hos Jennifer och sytt upp en topp som jag funderar på att ha om vädret är fint.
Nu är det verkligen dags att sova. Uppstigning 06.30- hur stor är chansen att det kommer gå?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ BABY! så får jag inte träffa dig fören så länge, åhåååå :( men i sommar, då jävlar ska det stekaaaaas

2011-04-26 @ 09:54:05
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0