hemma är alltid hemma

heeelt underbart att vara hemma!! Idag sov jag till 11.30 (snacka om att vända på dygnet), tror dock att jag har en del sömn att ta igen nu efter tentaplugget...
Tillslut drog vi oss upp från sängen och hämtade Simba på pappas jobb och tog en långpromenad i solen! Gick upp till solbacken och gjorde ett stopp på Intersport för att pröva ut nya löparskor och ett stopp på Ica för att köpa grillkorv. Satt i solen och käkade, simba fick självklart en egen korv..skulle vara hatad av honom annars.
Traskade vidare och gick runt i eriks gamla område där han växte upp i. Började självklart tänka på min favoritlåt "mammas gata"..
Gjorde ännu ett stopp på nästa Ica för lite glass! Åt mig proppmätt och var nöjd:) Simba också som fick en halv glass..

Nu blir det grillat för andra dagen i rad! Ikväll ska jag till frida, ska bli så himla kul att träffa den sötnosen igen, var alldeles för längesen sist!!
Självklart blir det kanske lite AIK tittande..man är väll skelleftebo trots allt!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0