GLAD PÅSK!



Igår var jag och ida och storhandlade, i typ 2 timmar. Nu är frysen fylld och kontot tomt, precis som det ska va!
Syndade och köpte ett påskägg fyllt med mitt favoritgodis, helt galet gott måste jag säga. Kan ju inte bara köpa godis och äta ur påsen...då är det ingen riktig påsk. Så hittade ett fint påskägg och fick lite hemlängtan, påskägg är ju mammas grej!
Firade även in påsken med en blomma och lite vin till kvällen. Blev en lite spontanfest och hängde med några härliga människor och kvällen slutade snarkandes i idas säng! Spontanare blir alltid bra:)
Dock så skulle jag ju sova till 8, fara ut och springa och sen plugga plugga plugga. Nu är kl 10.45 och jag är en gnutta bakis fortfarande...blir väll att ta med sig lite böcker och sätta sig ute i solen och försöka få lite mörkare hy. Ida är förövigt svart. Kul!

Företsen,elin!! Resan är bokad, längtar som faaan!!!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0