Berättelsen om mig

Happ. Skulle betala. Tydligen så går det inte att låna 10kr av banken. Får panik och skriver till varenda kotte som jag känner halvbra och bra och frågar efter 10 fina kronor. Alla har självklart nordea. Får ännu mer panik. Sms:ar lotta. Skriver att det ordnade sig när snälla johannes säger att han kan föra över. Kommer på att han också har nordea. Ringer upp lotta för att be henne kliva upp ur sängen och sätta in pengar åt mig. Det behövs tydligen inte, för hon är redan uppe och har själv kommit på att hon glömt betala samma räkning som mig. Ängeln som hon nu är så säger hon " luugn, jag fixar det här, för över pengar imorgon så betalar jag våra biljetter nu". Och vips var problemet borta. Så om ni vill veta hur man betalar en räkning i 2 timmar, där har ni svaret!


Sammanfattning: Alltså, först ser ni till så det fattas 10kr på erat konto. Sen får ni info om att det går att föra över trots det fattas lite. Sen tappar ni bort internetdosan. Leta i drygt 1 timme. Sen hittar ni dosan. Pröva föra över men upptäck att det inte alls går om man har för lite pengar. Tigg pengar av era vänner på facebook kl 23.30. Ring en vän som ska sova och be henne/honom om hjälp. Inse att ni faktiskt hjälpte den personen eftersom den också glömt betala. 
Fundera sen om den här räkningen (i mitt fall är det en biljett till en fest), verkligen var värd allt detta bekymmer med tanke på att du får in lönen/csnbidraget dagen efter.

Sov gott.2 timmar efter tidsplaneringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0